๐™ฝ๐š’: ๐™ป๐šŽ๐š˜ ๐™ฝ๐š’รฑ๐š˜ ๐™ด. ๐š๐šŽ๐š๐š˜๐š‹๐š•๐šŽ
๐š‚๐™ท๐š‚๐šƒ ๐™ธ๐™ธ, ๐™ณ๐š˜รฑ๐šŠ ๐™ท๐šŽ๐š•๐šŽ๐š—๐šŽ ๐™ฝ๐šŠ๐š๐š’๐š˜๐š—๐šŠ๐š• ๐™ท๐š’๐š๐š‘ ๐š‚๐šŒ๐š‘๐š˜๐š˜๐š•
๐™ณ๐š’๐šŸ๐š’๐šœ๐š’๐š˜๐š— ๐š˜๐š ๐™ณ๐š’๐š—๐šŠ๐š๐šŠ๐š ๐™ธ๐šœ๐š•๐šŠ๐š—๐š๐šœ

๐—ก๐—ฎ๐—ธ๐—ฎ๐—ฝ๐—ฎ๐—ป๐—ด๐˜‚๐˜๐—ฎ๐—ป๐—ฎ ๐—ฎ๐—ธ๐—ผ ๐˜€๐—ฎ ๐—ฎ๐—ธ๐—ผ’๐—ป๐—ด ๐—ธ๐—ฎ๐˜‚๐—ด๐—ฎ๐—น๐—ถ๐—ป๐—ด๐—ผ๐—ป, ๐—ก๐—š๐—”๐—ก๐—จ๐—ก๐—š ๐—ก๐—”๐—š ๐— ๐—”๐—˜๐—ฆ๐—ง๐—ฅ๐—ข ๐— ๐—”๐—ก ๐—ž๐—ข? ๐—”๐—ก๐—š๐—”๐—ฌ ๐—ฃ๐—” ๐—•๐—” ๐—ž๐—ข ๐— ๐—จ๐—ฃ๐—”๐——๐—”๐—ฌ๐—ข๐—ก?

Matud pa, para kang kinsa ka mobangon? Sa akong propesyon karun, Ako, mobangon alang sa akong mga studyante. Alang kanila na angay hatagan ug saktong edukasyon arun ilang makab-ot ang ilang tinguha puhon. Kalipay ko na makita sila na makat-on ug malipayon sa bag-ong pagtulon-an na nakat-onan sa matag adlaw namo na panaghimamat sulod sa skuylahan. Kalipay ko na makita na dili ra ako isip maestro ang naningkamot alang kanila, diay sila pod na naningkamot uban sa ilang pangandoy, kana ako’ng nakita sa akong mga studyante karun.

Ang among tulunghaan nahimutang sa taas na bahin sa baryo sa Doรฑa Helene, Dinagat Islands, diin imo usa tungason ang bakilid na agihanan arun ikaw makaabot sa tulunghaan. Apan kami ug among mga kabataan naningkamot na mosaka sa matag adlaw arun sila adunay makat-onan na ilang magamit arun pagkab-ot sa ilang tagsa-tagsa nga tinguha sa kinabuhi.

Aduna kami studyante na adunay kakulangon sa iyang lawas, dili kumpleto ang mga tiil ug kamot, apan naningkamot na tungason ang bakilid na tulunghaan arun makabaton nan sakto na edukasyon. Usa kini na nakapapukaw sa ako’ng propesyon isip maestro na ako mopadayon alang niya ug alang pa sa uban studyante na luyo sa kawad-on, kakulangon ug mga balatian padayon na naningkamot arun makabaton ug edukasyon.

Busa ako, uban sa akong kauban na ari nahimutang sa tulunghaan na halayo sa mga makabag-ong teknolohiya, padayon na magahatag ug dekalidad na edukasyon alang sa mga kabatan-onang naningkamot. Sila nagasalig kanamo na sila matabangan sa ilang kaugmaon. Busa kami padayon sa pagtudlo kanila luyo sa mga pagsulay na mahimamat, luyo sa kakulangon sa bag-ong gamit arun sila mapailawom sa makabag-ong tekniloyiha sa pagtudlo, kami magpadayon lang gihapon.

Sa akong pagserbisyo sa bisan sa hamubo pa na panahon. Ako’ng nabatunan ang tinuod na hinungdan nganung ako nag maestro. Kay ari ko makabaton ug kalipay, ari ko nabatonan ang tinuod na hinungdan nganung ako natawo ug nahimong MAESTRO!

Busa mopadayon kita, alang sa kaugmaon nan mga kabatan-onan.

๐Ÿ…ด๐Ÿ…ฝ๐Ÿ…ณ

NB. ๐‘ป๐’‰๐’Š๐’” ๐’‘๐’‚๐’ˆ๐’† ๐’Š๐’๐’—๐’Š๐’•๐’†๐’” ๐’‚๐’๐’ ๐’•๐’†๐’‚๐’„๐’‰๐’Š๐’๐’ˆ, ๐’๐’๐’-๐’•๐’†๐’‚๐’„๐’‰๐’Š๐’๐’ˆ ๐’‘๐’†๐’“๐’”๐’๐’๐’๐’†๐’, ๐’๐’†๐’‚๐’“๐’๐’†๐’“๐’”, ๐’‘๐’‚๐’“๐’•๐’๐’†๐’“๐’”, ๐’‚๐’๐’… ๐’๐’•๐’‰๐’†๐’“ ๐’”๐’•๐’‚๐’Œ๐’†๐’‰๐’๐’๐’…๐’†๐’“๐’” ๐’•๐’ ๐’”๐’‰๐’‚๐’“๐’† ๐’•๐’‰๐’†๐’Š๐’“ ๐’”๐’•๐’๐’“๐’Š๐’†๐’”, ๐’๐’†๐’˜๐’”, ๐’‡๐’†๐’‚๐’•๐’–๐’“๐’†๐’”, ๐’๐’‘๐’Š๐’๐’Š๐’๐’๐’”, ๐’‘๐’๐’†๐’Ž๐’”, ๐’‚๐’๐’… ๐’๐’•๐’‰๐’†๐’“ ๐’“๐’†๐’๐’‚๐’•๐’†๐’… ๐’˜๐’๐’“๐’Œ๐’” ๐’‡๐’๐’“ ๐’‘๐’–๐’ƒ๐’๐’Š๐’„๐’‚๐’•๐’Š๐’๐’ ๐’๐’ ๐‘ซ๐’†๐’‘๐‘ฌ๐’… ๐‘ช๐’‚๐’“๐’‚๐’ˆ๐’‚โ€™๐’” ๐’๐’‡๐’‡๐’Š๐’„๐’Š๐’‚๐’ ๐’˜๐’†๐’ƒ๐’”๐’Š๐’•๐’†๐’”. ๐‘จ๐’“๐’•๐’Š๐’„๐’๐’†๐’” ๐’Ž๐’–๐’”๐’• ๐’ƒ๐’† ๐˜„๐—ฟ๐—ถ๐˜๐˜๐—ฒ๐—ป ๐’Š๐’ ๐’‚๐’ ๐’†๐’…๐’Š๐’•๐’‚๐’ƒ๐’๐’† ๐’‡๐’๐’“๐’Ž๐’‚๐’• (๐’˜๐’Š๐’•๐’‰ ๐’‘๐’Š๐’„๐’•๐’–๐’“๐’†๐’”) ๐’‚๐’๐’… ๐’”๐’†๐’๐’• ๐’—๐’Š๐’‚ ๐’‘๐’“๐’Š๐’—๐’‚๐’•๐’† ๐’Ž๐’†๐’”๐’”๐’‚๐’ˆ๐’† (๐‘ท๐‘ด) ๐’‰๐’†๐’“๐’† ๐’๐’“ ๐’†๐’Ž๐’‚๐’Š๐’ ๐’‚๐’• ๐—ฝ๐—ฎ๐˜‚_๐—ฐ๐—ฎ๐—ฟ๐—ฎ๐—ด๐—ฎ@๐—ฑ๐—ฒ๐—ฝ๐—ฒ๐—ฑ.๐—ด๐—ผ๐˜ƒ.๐—ฝ๐—ต